domingo, 28 de septiembre de 2008

fotos!!! pictures!!!

diumenge 28 septembre 2008 12:17

Ei!!! Avui estem de bugada!! aquesta vegada millor internet pero sense fotos Oooh :(De moment els punts algids del viatge van ser els dos ultims dies,primer amb la visita a la Gran Muralla amb massatge als peus inclos i ahir la visita al Temple del Cel,mai mes ben dit,genial!!! Hem canviat de hostel,ja no es un hotel pero hi estem molt be,ens han vingut a buscar en cotxe i tot!!! Moltes felicitats per a la Maria Lapedra(5 anys),l,Helena Argerich(28 anys) i el meu cosi Marc Roig(10 anys)!!!!!!!!!!!!!!que passeu un felic dia respectivament!!!!!!!! Molts petons a tots i gracies per els comentaris ens fan molta ilu!!!!(l,Adriana esta guanyant!!)

domingo 28 setiembre 2008 12:17

Hola!! Hoy estamos de chachas lavando ropa! esta vez mejor internet pero sin fotos Oooh :( De momento lo mejor del viaje los dos ultimos dias,primero la visita a la Gran Muralla y ayer la visita al Templo del Cielo,nunca mejor dicho,genial!!! Hemos canviado de hostel,no es un hotel pero esta muy bien,incluso nos han venido a buscar. Muchos besos a todos y gracias por los comentarios nos hacen mucha ilusion!!! Hasta pronto!!!

sunday 28th september 2008 12:17 p.m.

Hi!!!!!!! Today laundry day! We've got a better internet but no0 pictures Oooh! :( Until now the highlights have been the last two days with the visit to the Great Wall and yesterday the visit to the Temple of Heaven,properly named,amazing both places!! We have changed the hostel,it,s not a hotel but still really nice,they also pick up us in the centre for free!! Big kisses for all!!!!!we still waiting for your comments....

4 comentarios:

loreta dijo...

hi guys,

its great that things are going well for you! i offten look up your blogger. your pictures are great and i feel a bit like traveling for free :)
P.s. take care of your feet in chinese mountains, i heard they swell a lot.... :) and enjoy enjoy enjoy!

Sandra dijo...

Quina il·lusió veure-us!!! de veritat! sabeu ahir a la nit quan m'en vaig anar a dormir vaig pensar en vosaltres... qui sap si ja estan de peu, si el dia ja ha començat per a ells i que els hi espera...
em vaig adormir amb un somriure! i em vaig trobar segons abans d'inciar un somni enviant-vos els millors desitjos per al vostre dia!!
i casualitats de la vida (si és que existeixen...) Avui us veig al blog amb noves fotos i explicant noves experiències!!
són les 8pm a Dublin!! parlo baixet perquè encara dormiu... sssss! feliços somnis!

Anónimo dijo...

Ei guapos!!!

molt xules les fotos!!! per cert, gràcies per la felicitació!

Molts petons!!!

Antoniella... dijo...

jejejej!...ara m'heu cohibit...pero tranki que seguiré deixant-vos missatges sovint!jejej!
vaya tela la muralla!!ja impresiona així amb foto i tot!!ole!

buenu nens un ptonàs gegant!!